Ruilen en retour
Retourneren
Vervelend dat het door jou bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Op alle bestellingen zijn14 dagen bedenktijd van toepassing.Â
U heeft in deze 14 dagen de tijd om de goederen graag met reden terug te sturen of terug te brengen naar onze winkel in Best. Hierdoor kunnen wij onze producten altijd verbeteren.Â
Binnen het zichttermijn mag u het product testen. Het product mag echter niet langdurig of intensief gebruikt zijn. Het product wordt teruggestuurd in de originele verpakking.
De kosten van retourneren zijn voor uw eigen rekening.Â
Tenten en luifels mogen geretourneerd worden, echter mogen deze niet uit de originele verpakking gehaald zijn. Tenten dienen in de originele, dichte verpakking teruggestuurd te worden en mogen niet gepast worden.
Vul het retour formulier zo nauwkeurig mogelijk in en voeg deze toe aan uw retour; hierdoor kan het retour snel behandeld worden.
Het aankoopbedrag van de producten die retour worden gestuurd worden binnen 7 werkdagen gecrediteerd en verwerkt.Â
Coppens Rekreatie
Tav. Retour WebshopÂ
IBC weg 1
5683 PK Best
Ruilen
Hoe werkt het ruilen van een product? Een product ruilen kan op een van de onderstaande manieren.
- Het ruilen van een artikel voor hetzelfde product in een andere maat of kleur? U retourneert uw oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door via het retour formulier.
- Het ruilen van een artikel voor een ander product ? U retourneert uw oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door via het retour formulier. Verschillen in bedragen worden binnen 7 werkdagen gecrediteerd/gefactureerd.
- Tent of luifel ruilen? Ook tenten en luifels kunnen worden geruild, echter moet de tent/luifel dan wel ongeopend in de originele verpakking zitten. Het is dus niet mogelijk om een tent/luifel te 'passen'.
Heeft u geen retour formulier bij uw bestelling ontvangen?Â
download deze hieronder:
Beschadiging/incompleet
Heeft u een product beschadigd of incompleet ontvangen?
Neem dan contact met ons op via
[email protected]
(0499) 36 50 00
Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.Â
Verkeerd, beschadigd of incompleet artikel ontvangen:
Is uw artikel verkeerd, beschadigd of incompleet ? Wanneer het artikel een productiefout heeft en je meldt het binnen de gestelde garantie termijn, is de retourzending op onze kosten.
Neem dan contact op met onze klantenservice, de klantenservice helpt u graag verder.